ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА
Връщането на закупена стока става при следните случаи:
– фабрично повредена стока – клиентът ни уведомява по телефона или на имейл за констатираната повреда в рамките на деня на получаване на пратката. Клиентът е длъжен да снима повредения продукт /трябва да е видима повредената част/ и да изпрати снимката на имейл info@sweetprint.bg. След връщането стоката се подменя или се възстановява цената му. Разходите по транспортирането са за наша сметка.
– Стоката не отговаря на заявената в поръчката – подмяната става за наша сметка или, в случай че продуктът не е наличен, сумата се възстановява по посочен от клиента IBAN.
– Стоката не отговаря на вашите нужди – подмяната или връщането на сумата става чрез предварително уведомяване по телефона. Стоката трябва да не е разопакована. Разходите са за сметка на купувача.

РЕКЛАМАЦИИ
Рекламации се приемат в следните случаи:
– Продуктът не отговаря на приложеното изображение и описание, освен в случаите, когато това е споменато.
– Разпечатаната медия е нарушена – това се констатира в присъствието на куриер или до 30 мин след приемането на медията.
– Разпечатаната медия е прилепнала за опаковката в резултат на неправилно съхранение при транспорт – констатира се в присъствието на куриер.
– Липси се констатират единствено в момента на доставката в присъствието на куриер в рамките на 24 часа от получаване на пратката.
– Повредата на продукт по време на транспортиране се констатира единствено в присъствието на куриер.
– Сумата по рекламации се възстановява след връщане на съответната стока или стоки и констатирането на тяхната цялост.
Рекламации не се приемат когато на лице са следните обстоятелства:
– Дизайнът е проектиран погрешно от клиента
– Има разминаване до 5 мм от начертания размер
– Има разминаване на изпринтените цветове не повече от 10% от зададените цифрови стойности на цветовете по CMYK.
– Когато има тънки бледи линии на места широки не повече от 1 мм.
– Когато опаковката или целостта на продукта са нарушени при връщането.